04 July 2011

Bila Diriku TARAK ada MOOD (!)

:w:Assalamualaikum & Hola2:w:

Aduhai, hari nie owner kejap hapy:face26:, kejap ketawa:face50:, kejap sedey:face22: & kejap mara:face3:!
Semua menda tuh berlaku dalam satu masa..

Minggu ni owner terlalu penat, tapi degil juga nak buat menda2 yang lagi buat bertambah penat.
:face30:

Banyak menda yang owner hapy, banyak menda yang owner mara
Tapi semua tuh buat owner jadi tak tentu:x:

Gembiranya :86: MyAsku buat owner hapy!
Sedihnye :19:Along da masok politeknik Seberang Perai n kene tinggal kat umah!
Marahnya :p:Owner da silap langkah pernah percaya BEKAS ADEK ANGKAT (bdk tuh tingkatan 3) paling BODOH!

Kalau lah boleh, owner nak satu hari yang bole owner duduk bilik "air-con" sowang2 & jadi PUTERI BERADU tuk satu hari.

Tapi, tu cume angan2 yang akan jadi angan2 je lar..
:face63:


Ni la owner kalo da penat! Muka cam nak tido kat situ jugak!


Nie lak muka owner bile takde mood + tengah demam! Huh?! Buruk! :face15:

3 comments:

  1. sedihnya muka dia
    ceria2 la

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @Anum .
    hehehe .. skunk tgh ceria ar gak
    slps da mluah prasaan.. hehehe
    thanks darl! :)

    ReplyDelete

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni