07 July 2011

Sekali Lagi (!)

:w:Hola2 & Assalamualikum:w:

Dah lama bukan owner tak update entry baru? Sebab nye owner terSANGAT lah sibuk bulan nie dengan folio spm & trial spm yang nak datang nie:face16::x:

haaa, baru ni owner ade pegi menonton satu wayang BAEK PUNYE ..!



Cite nie serius Best :119: Sedih, ketawa, cinta, kasih sayang yang digabungkan.
Mungkin orang yang sensitif cam owner ofcoz sambil nangis, sambil ketawa. Tuh la yang owner buat sepanjang owner tengok cite drama nie kat wayang.

Filem gandingan pelakon yang sangat hebat, LISA SURIHANI, SHAHEIZY SAM & MIA SARA NASUHA.:n:

Cite nie megisahkan Arman (Shaheizy Sam) yang menghidap penyakit autisme. Disebabkan penyakit kebudak-budakkan yang dihadapinya, Arman dijaga dengan begitu manja oleh ibunya. Satu hari, Arman hampir dirompak telah diselamatkan oleh seorang kanak-kanak, Amy (Mia Sara). Apabila tiba disuatu hari, Sheila (Lisa Surihani), ibu Amy bertemu Arman sedang bermain dengan Amy serta merta Amy langsung dilarang untuk berkawan dengan Arman.

Nak tau selanjutnya?
Belilah cd/dvd original dipasaran memandangkan tayangan kat dah tamat. hehehe:face50:


Nie poster cite tuh. Oh dear, Comel nye Mia Sara:x:




"Shiela, awaklah cinta pertama saya, awak tau tak.. dan saya nak awak jadi cinta terakhir saya..."
"Saya percaya saya akan cintakan awak sampai bila-bila..."
Arman...

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni