07 June 2011

Tanpa (!)


Hello2, Assalamualaikum

Wah penantianku hanya lagi 24 jam dari sekarang
Penantianku 5 bulan nak melihat wajah bakal tunangan owner tu!
Tau gambar sape kat atas tuh?
Konfem la gambar group yang paling owner minat gile..
6IXTH SENSE
Makin bergema lagu TANPA - 6IXTH SENSE dalam hati ni
Aduh, owner suke giler lagu Tanpa..

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati


Owner harap agar esok akan jadi hari jodoh untuk owner nak berjumpa dengan dia
setelah beberapa kali gagal.
Owner berharap kami akan bertemu....

2 comments:

  1. tiap2 ari jpa depa kat skolah dulu...tak sangka depa da maju jaya skrg...ayoi, jijie..ampa tak nak buat reunion ka??

    ReplyDelete
  2. haii..dtg cni and folow..jom folow saye n komen2 la entry..

    ReplyDelete

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni