19 October 2010

Sepi yang ingin diubah..

Sepi, lagu yang bagaikan satu lagu dicipta untuk aku.. Ceh2.. Mksud aku lagu ni mmg btul2 mngisah hidup aku dri lbuk hati aku yg pling dalam.. Setiap kali aku dgr lagu nie aku garenti nangis.. slalu nya aku akn dgr sblum tido n maen pc.. Lagi ar glew2 aku nangis.. Hehehe... Hope aku mmpu mengubah lrik2 lgu nie n sepi hati aku pada kgembiraan..

SEPI - YUNI SHARA

Sepi hati terjadi lagi
mungkin sampai mati aku sepi
biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada dibibir
dibibir saja

aku ini yang bisa mengerti
walaupunpun yang lain mahu mengerti
namun berat beban dihidupku
biarkan saja
biar saja hanya ku yang tahu

sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri
ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni