25 August 2012

Seminggu berlalu


Akhirnya , seminggu dah berlalu. Cepatnya masa berputar dan pergi. Seminggu ni, seolah2 bernafas tanpa gembiranya. Memang melon sentiasa haappy, tapi cuba tuk happy kan balik hati yang masih terluka dengan permergian beliau.

Serius, rasa berbeza nya. Kalau dulu, tiap kali hari raya, mesej dan call beliau selalu je ada. Tapi kali ni, dah tak ada. Sepanjang waktu sentiasa teringat pada dia. Melon dah cuba tak nak pikir sebab melon nak dia tenang di"sana". Tapi , rindu melon ni terlalu banyak sampai masih tak boleh lupakan dia. Setiap kali ingat kan dia, melon akan berdoa tuk dia..
"Ya Allah, benarkanlah sahabat sejatiku ini tuk sentiasa disyurga-Mu. Jauhkan lah dia dari azabmu.."

"Pijo, aku janji dengan kau, aku akan sentisa jaga insan2 yang kau sayang. Aku cuba tepati janji2 kita selama ni... sebab kau sahabatku..."

lagi 2 hari melon nak balik ke nilai semula. Melon nak melawat "dia". Mungkin , tu satu cara tuk mengubat rindu ni. :)

Buat semua yang kenal melon a.k.a zetty najwa, melon nak mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki atas segala salah dan silap melon. Apa yang keruh melon lakukan, tu kelemahan melon. Apa yang jernih melon berikan, itu dari Allah swt. Sungguh, melon tak berdendam ngan sape2 dah pun. Kalau ada yang berdendam pun, jujurlah okey :)

Assalamualaikum ya habibullah


Selamat hari raya Aidilfitri , Maaf zahir dan batin ! :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni