10 December 2011

Cinta Tiga Suku? Kalau Ada Jodoh...

:65:Cinta Tiga Suka:66: :65:Kalau Ada Jodoh:66:

Ding Dong:face42: Cik Melon nak coret kisah lagi ni!
Kenapa dengan dua muka buku atas ni ? urmm:face26: sebab najwa nak cerita pasal buku yang najwa dah baca ni. ngee:face17:

Jap ! Najwa baru perasan buku ni ada persamaan.
Dua2 cover ni ada gambar jenis motor yang sama lar! hehehe:face15:

Okey, yang first CINTA TIGA SEGI. Novel ni boleh tahan gak cerita dia.
Kisahkan gadis si comel tapi brutal, Nurul Iman, atau lebih dikenali
" IMAN BRUTAL YANG COMEL!"
daaa, tu yang dia gelar diri sendiri sepanjang najwa baca novel ni:face4:

Walaupun cerita ni kurang sikit klimaks yang gempak2, tapi yang buat najwa tertariknya watak heroin yang tackel watak hero.
HAHA! teringat waktu najwa sendiri yang tackel my hubby mase first time jumpa!
Malu ooo nak minta no telefon dia!:face56:

Balik pada cerita, novel ini kisah antara Minah Sewel, Nurul Iman dengan Mamat Tiga Suku, Arie. Rasanya najwa tak perlu cite panjang2 sebab mesti semua dah baca, bukan?
Kalau nak suruh najwa review kan cerita dia, lebih elok janganlah. Mungkin ada yang terasa atau terisnggung pula kalau najwa sendiri komen.
By the way, Novel ni tetap best okey! :face57:

Okey, novel kedua tu plak. Haaaaa, Novelis yang amat najwa kagumi & minat sesangat-sangat!:face50: KALAU ADA JODOH -Mimie Afinie

Sanggup tak tido sampai pukul 3 pagi sebab nak habis kan novel ni. Cerita dah la banyak gempak, sampai najwa sendiri dah naik gempak tak cukup tido. atoto:face69:

Tiada sesiapa mahu sengsara. Tiada jua yang inginkan derita. Namun takdir Tuhan tiada siapa yang mampu menepis? Marini terpaksa mengharungi sebuah kehidupan yang berdepan dengan onak dan duri hinggalah dia menumpang di rumah kakaknya. Di sanalah perjalanan hidupnya mula berubah. Tiba-tiba sahaja dia bertemu dengan Pyan, lelaki yang punyai personaliti yang jauh beza daripada apa yang ada dalam kotak fikirannya. Pun begitu, Faris tidak pernah melupakannya. Kesilapan yang pernah dilakukannya mahu dipulihkan semula.

urm , walaupun dah selesai baca tapi najwa still tetap baca berulang2 kali:face34:. Serius, karya MIMIE AFINIE tetap jadi pilihan najwa & tak ada karya lagi best dari dia bagi najwa:face20:!

Klar, najwa nak pegi cari novel baru tu baca2. Yelar, ingat cuti dah habis sekolah ni best ape ? Boring sangat2 tau !
Kboiiiii, lep u :face56: !

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni