31 March 2011

Watashi wa anata ni wa shiyō shinaide kirai!

Pelik betullar manusia zaman sekarang!

Semua nya pikir diri masing2 tuh sempurna. Ramai yang makin dah tak sedar diri.
Aq cukup geram melihat perangai si Queen Drama tuh!
Tak ikhlas langsung terhadap orang lain.

Aq kesian bila tengok adik2 junior aq diperlinya.
Entah2 aq pun dah diperlinya kat budak2 laen.
Sebab tengok riaksinya yang sombong nak m***** tuh, paham sangat da!
Tu tandanya die baru lepas mengata seseorang!

Hei awak, sedar lar..
Saya tahu lar diri saya nie tak sempurna mana pown..
Tapi diikutkan, awak pun bukan nya sempurna pun..
Saya tak pernah kisah awak nak fitnah or perli saya sebab
yang dapat dosa tuh bukan saya, tapi AWAK okey!
Ingat lar, saya bukan nak mengungkit, tapi
AWAK TERLALU BANYAK BERHUTANG BUDI DENGAN SAYA!
Jangan sampai saya tak halalkan nya !


p/s : bertambah2 benci kat perempuan bernama M** tuh!

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved Zetty Najwa Rosni